10 Filem Terbaik Bertemakan Travel Untuk Anda Layan Di Hujung Minggu



Bagi kaki travel, kebanyakkan filem bertemakan travel ni memang wajib ada dalam senarai. Bukan apa kadang-kadang bila duit dah mula di paras bahaya dan cuti pula dah habis hanya mampu tengok filem-filem travel sahajalah.

Filem genre travel ini juga bukan semata-mata untuk kaki travel sahaja. Untuk orang yang tak minat travel pun boleh tengok sebab filem-filem ini sangat penuh dengan isi-isi yang bermanfaat. 

Berikut kami kongsikan 10 filem bertemakan travel untuk anda. Bolehlah layan di hujung minggu nak keluar sekarang asyik hujan je kan.

10. The Secret Life of Walter Mitty

9. Into The Wild

8. The Motorcycle Diaries

7. Wild

6. The Darjeeling Limited

5. The Bucket List

4. Bajrangi Bhaaijan

3. Queen of The Dessert

2. Little Miss Sunshine

1. Haji Backpacker

Dalam 10 filem ni dah berapa korang dah tengok? Atau ada lagi filem yang bagi baik dari ini? Buat kaki travel memang wajib tengok filem ni buat pengajaran sepanjang perjalanan korang.