Ga Hing Adakan Jualan Akhir Tahun – Promosi Hebat Untuk Barangan Kelengkapan Rumah



Kebiasaannya, hujung tahun mesti ramai yang nantikan jualan murah, betul tak?? Tak kurang jugak yang nak ganti atau tambah barangan kelengkapan rumah yang baru. Yelah, tahun baru, barang rumah pun, mesti la nak ada yang baru, betul tak?

Ha, ini ada berita baik untuk korang yang menunggu jualan murah sempena akhir tahun ni.

Ga Hing akan adakan jualan akhir tahun di kesemua cawangan diorang bermula pada 1 DISEMBER 2018 hingga 31 JANUARI 2019.

Dapatkan produk-produk terkemuka seperti Johnson Suisse, Elba, Niro Granite, White Horse Ceramic, Teka, Fotile dan banyak lagilah. Semestinya kalau korang datang ke sini, boleh lengkapkan rumah korang dengan produk-produk yang semestinya tengah promosi.

Antara yang nak kami highlightkan adalah produk untuk bilik air, dapur, kipas siling, jubin, pintu aluminium dan juga tingkap.

Nak cerita banyak pun susah korang faham, tengok aje gambar-gambar dibawah ni untuk detail barangan apa yang sedang dipromosikan di SEMUA cawangan Ga Hing.

 

Ha, banyak kan? Ini baru gambar... Dekat cawangan diorang nanti, lagi banyak produk-produk yang ditawarkan promosi yang semestinya susah nak dapat...

Kalau yang tak tahu; cawangan-cawangan Ga Hing ada di lokasi-lokasi berikut :

#1. SHOWROOM: KUCHAI LAMA, KL

No:32,36 Jalan Indrahana 1, Taman indrahana, Off Jalan Kuchai Lama, 58200 Kuala Lumpur. 

Tel : +603 7987 5133

 

#2. SHOWROOM: DAMANSARA PERDANA, PJ

No. 16, 18, 20, Jalan PJU 8/5G, Bandar Damansara Perdana, 47820 Petaling Jaya, Selangor.

Tel: +603-7732 4122, +603-7733 6522

 

#3. SHOWROOM: SG LONG, KAJANG

No.1, Jalan Budiman, Budiman Business Park, Off Jalan Sungai Long, 43000 Kajang, Selangor.

Tel: +603 8741 6423 / 8741 8423 / 8741 9423

TAPI, korang kalau nak dapatkan barangan-barangan dan promosi barangan kelengkapan rumah ni, baik cepat sebab ia hanya sehingga habis stok. Maknanya, kalau dah habis, tak ada dah harga promosi tersebut.

Maklumat lanjut, korang boleh dapatkan di :

Sekali lagi nak ingatkan : 

[JUALAN AKHIR TAHUN GA HING]

Tarikh : 1 Disember 2018 – 31 Januari 2019

Lokasi : Showroom Ga Hing di Damansara Perdana, Sg.Long Kajang dan Kuchai Lama Kuala Lumpur.