7 Pondan Viral Malaysia



Macam-macam lah sekarang. kalau zaman dulu mana ada pondan ni berani nak tampil depan kamera macam ni. Kalau wujud pun di sekitar lorong-lorong sahaja. Sekarang pondan-pondan Malaysia dah oleh setanding dengan pondan-pondan Thailand dah.

 Berikut merupakan 7 pondan-pondan yang viral di Malaysia. 

 

1. Nur Sajat

 

 

2. Ziana Zain 2

 

 

3. Riz Ulala

 

 

4. Bawang Putih

 

 

5. Sakinah

 

 

6. Peeyona

 

 

7. Kajol

 

 

Haaa ada ke yang bergetar tulang rusuk kiri tu? Si Sakinah tu orang kata dia lelaki straight. Saja makeup jadi perempuan.... Tapi tak taulah si Sajat pun cakap dia perempuan. Kena gi selak kain diorang lah baru tau perempuan ke laki kan...