Selepas Video XXXX Syafik Kyle, Kini Tular Video Lanc*p Fikri Rusli Pula



Bahaya zaman dunia di hujung jari ni. Silap sikit mulalah tukar di laman-laman sosial. Jika di bulan puasa tular video lucah mirip pelakon Syafik Kyle, kini di katakan video lucah milik seorang pelatih gym pula mula bertebaran di twitter sejak 2 hari lepas. 

Bukan nak salahkan netizen tapi kita sebenarnya perlu berhati-hati dalam mempercayai dengan siapa kita berkongsi. Lagipun benda tak senonoh macam tu tak perlulah nak di kongsi dengan orang lain, tak kisahlah samaada orang tu rapat atau tidak tapi benda sulit memang sepatutnya kekal sulit. 

Pada mereka diluar sana hati-hati lah dalam apa jua yang korang buat. jangan nanti dah tersebar baru nak menyesal.