Tiada Lagi Memori Dulu-Dulu Selepas Munculnya Seluar Khatan





Untunglah kanak-kanak zaman sekarang. macam-macam ada. Terbaru muncul pula seluar Khatan khas untukm mereka yang bersunat. Kalau ada yang nak bersunat kali kedua pun bolehlah nak pakai seluar ni. Tiada lagi pakai kain pelikat dan gantung dekat syiling rumah. Hahah bak kata dah tak jadi kelambulah kain pelikat lepas ni.

Senang boleh pakai terus dan jalan-jalan, design pun boleh tahan rupanya. Kretif betul orang kita ni kan. Jadi untuk ibubapa yang ada anak kecil bolehlah beli seluar ni kat anak-anak anda. Maklumlah cuti sekolah dah nak start, musim orang bersunat katanya. 

Tak perlu risau kulut terlekat dekat kain dah lepas ni atau tersentuh dengan kain. Serius ngilu weh rasa kalau terkena kain. Haha hanya mereka yang bersunat dengan tok mudim je berpeluang merasai pengalaman ini.

 

;