Video Lucah Ammar Alfian Tersebar



Dah ibarat macam trend dah video lucah milih artis tempatan tersebar. Jika sebelum ini kecoh video mirip Syafiq Kyle, Fikri Rusli, Ariel Zafrel dan beberapa lagi artis yang menjadi mangsa. Yang hairannya kenapa asyik artis lelaki sahaja yang jadi mangsa ini. Adakah golongan pervert terdiri dari kaum wanita? Atau golongan LGBT di Malaysia makin berani? 

Nak salahkan artis sendiri pun kita belum pasti adakah ianya milik mereka walaupun ada hint-hint mengatakan ianya betul. 

Cuma apa yang boleh kami katakan benda seperti ini tak perlu ditularkan pun. Benda tak mendatangkan kebaikan. 

Terbaru selepas kejayaan filem PASKAL kini tersebarnya pula video pelakon filem berkenaan iaitu Ammar Alfian yang dikatakan menari secara ghairah dalam satu rakaman video. Kalau korang perasan isu Ammar ni pernah tular dalam kes Idris Khan dan Atikah Suhaimi. 

Dalam rakaman itu, seorang lelaki yang mirip dengan Ammar dilihat hanya memakai seluar pendek, menari dengan aksi yang mengghairahkan.

Kalau tengok gambar di atas boleh tahan mantap! Hahah tak hairanlah ramai gegadis jatuh hati dengan pemegang watak Jeb dalam filem PASKAL. 

Selepas Ammar Alfian kini video lucah milik Ameer Forteen pula tersebar. katanya video lama