Video Lucah Ameer Forteen Pula Mula Tersebar



Ah sudah apa yang tak kena dengan industri hiburan kita sekarang ni? Lepas satu-satu artis mula "keluarkan" video lucah sendiri. Kalau dulu artis akan keluarkan album atau single namun kini artis lebih gemar keluarkan video lucah versi sendiri nampaknya. Lagi menggerunkan artis yang terlibat adalah artis lelaki. 

Belum reda lagi isu Video Lucah Ammar Alfian, kini timbul pula video lucah yang dikatakan mirip Ameer Forteen. Lebih menarik lagi dikatakan markah Forteen yang berada di bottom 3 minggu lepas di Gegar Vaganza disebabkan kes video ini. Apakah? Juri bukan menilai pasal video weh! Kalau dah persembahan tak manarik, suara sumbang sini sana macam mana nak dapat markah tinggi. Lagipun dalam kumpulan Forteen hanya One sorang je yang boleh menyanyi.

Walaubagaimana pun ini jawapan Ameer apabila ditanya mengenai kes video tersebut:

Anggota kumpulan Forteen, Ameerais Azhar, 28, menafikan video lucah yang tersebar kini adalah dirinya.  

"Saya baru tengok video tersebut. Apa yang boleh saya tegaskan di sini , orang di dalam video tersebut bukan saya.

Malah saya takkan buat benda-benda tak elok macam itu. Ini adalah ujian, saya reda," katanya terkejut.

Ameerais yang ditemui pada majlis pelancaran produk Musclemen Spa milik rakannya, One Forteen dan Jaspal, berkata lagi, dia tidak pernah menyakiti sesiapa sepanjang hidupnya.

Bahkan, andai video tersebut berlarutan dia akan membuat laporan.

"Setakat ini saya tak pernah sakitkan hati sesiapa apatah lagi nak bermusuh. Yang mana mengenali diri saya, mereka pasti kenal siapa saya yang sebenarnya.

"Namun jika video itu berlarutan dan menjejaskan karier serta reputasi, saya akan ambil tindakan," tegasnya.

Apo? 

Netizen bukan bodoh nak di bolak balik cerita. Dia tak tahu ke warganet ni begitu hebat bila menjalankan siasatan. Hahha sekecil-kecil hutang pun netizen mampu dedah kan okay!