Tak Sanggup Nak Klik Grup Telegram Bukti Mangsa Ebit Lew! Sahih Ke?

PANAS
September 22, 2021 - 06:26 PM


Tular pula hari ini satu grup Telegram yang dinamakan Bukti Bukti Mangsa Ebit Lew...

Heboh di Twitter apabila seorang pengguna, @ferdaus____ berkongsi pautan telegram yang menggunakan nama ‘Bukti Bukti Mangsa Ebit Lew’ membongkarkan kisah pendakwah bebas, Ustaz Ebit Lew dengan video-video lucah yang begitu mirip dengan wajah Ebit Lew. Malah video tersebut tidak ‘censored’ atau ditapis sebelum di muat naik.

Tak Sanggup Nak Tengok

Telegram ini telah memuatnaik 5 buah video berkaitan dengan pendakwah bebas itu, termasuk audio rakaman seorang lelaki yang sedang berbual lucah, suara mirip dengan pendakwah tersebut. Min turut berkesempatan untuk melihat sendiri kandungan di dalam grup tersebut... sejujurnya, tak sanggup nak tengok. 

Terkini, kebanyakkan video yang dimuatnaik telah mendapat lebih daripada 200 ribu tontonan dan telegram ini telah terisi dengan 26 ribu subscribers.

Disarankan agar orang ramai tidak menyertai grup Telegram tersebut kerana kandungannya berkemungkinan tidak bersifat "mesra alam" untuk kebanyakan orang. 

Jadi, sahih atau tidak kandungan di dalam grup tersebut tidak dapat kami pastikan, namun sekiranya ia sahih, mangsa gangguan seksual harus mendapat pembelaan dan yang salah harus dikenakan tindakan undang-undang. 

Artikel berkaitan