Malaysia
Atasi Kelab Dibarisi Mahrez & Firmino, JDT Kini Kelab Ke-14 Terbaik Di Rantau Asia
SUKAN
Kelab gergasi bola sepak Malaysia, Johor Darul Ta'zim (JDT) terus mencipta nama apabila diletakkan sebagai kelab ke-14 terbaik di benua Asia.
Insiden Hon Ketika Pengebumian Mangsa Tragedi Helikopter, Berpunca Dari Pemandu Yang Panik
TERKINI
Polis mengesahkan menerima laporan daripada seorang pemandu kereta susulan kekecohan ketika upacara pengebumian Allahyarham Komander Muhammad Firdaus Ramli, di Masjid Jamek Sungai Nibong malam tadi
Wanita Simbah Air Panas Terhadap OKU Dipenjara 10 Tahun, Denda RM6,000
TERKINI
Mahkamah Sesyen di sini, hari ini menjatuhkan hukuman penjara selama 10 tahun dan denda RM6,000 terhadap wanita yang menyimbah air panas ke arah pemuda orang kelainan upaya (OKU) Sindrom Down, Juma
2 Helikopter TLDM Lumut Bertembung Di Udara, 10 Tentera Dilaporkan Terkorban
TERKINI
Dua helikopter dilaporkan bertembung di ruang udara dan terjatuh di Pangkalan Tentera Laut Diraja Malaysia (TLDM) Lumut, pagi ini.
Dendam 4 Tahun Lepas Jadi Punca Wanita Simbah Air Panas Terhadap Lelaki OKU
TERKINI
Beberapa hari yang lalu, negara digemparkan dengan satu video rakaman CCTV yang mengejutkan di mana seorang wanita berbangsa Cina tergamak untuk menyimbah air panas terhadap seorang lelaki Orang Ku
Reaksi Warga Dubai Terhadap Banjir Buat Warganet Terkesima
TERKINI
Emiriah Arab Bersatu (UAE) masih bergelut dalam proses pemulihan selepas dilanda ribut dan banjir buruk yang menyebabkan sebahagian besar aktiviti negara terhenti.
"Kenapa Membazir? - Puluhan Kampit Beras, Sardin & Tepung Dibuang & Dibakar
TERKINI
Semalam, tular di media sosial satu posting yang puluhan kampit beras, tin sardin dan tepung dibuang di satu kawasan pembuangan sampah berhampiran laluan pintasan Rumpun Makmur - Kampung Gunung Sen
Penduduk & Nelayan Pantai Siring Selamba Tangkap Buaya Tembaga 500kg
TERKINI
Penduduk di Pantai Siring dekat sini dikejutkan dengan berita gempar apabila sekumpulan nelayan berjaya menangkap seekor buaya tembaga seberat lebih 500 kilogram (kg), pagi tadi.
Lelaki Tidak Sedar, Dakwa Ditolak Makhluk Halus Dari Jambatan Tendong
TERKINI
Seorang lelaki nyaris lemas apabila terjatuh ke dalam Sungai Kelantan dari Jambatan Tendong di sini selepas mendakwa dia ditolak individu tidak dikenali atau makhluk halus dalam kejadian awal pagi
Atuk Bagi Duit Raya Sambil Tunggu Cucu Di Sekolah Buat Warganet Terharu
TERKINI
Apabila menjelang Hari Raya Aidilfitri, sudah pastinya anak-anak berasa teruja untuk meraikannya.
Dr Akmal Salleh Terus Ditahan Polis Sebaik Tiba Di Kota Kinabalu
SUKAN
Antara individu yang cukup lantang dalam menyuarakan pendapat berkenaan isu stoking kalimah Allah, Ketua Pemuda UMNO, Dr Muhamad Akmal Saleh telah ditahan sebaik tiba di Kkota Kinabalu.
"Jangan Pisang Berbuah Dua Kali " - Pengerusi KK Mart Menghadap Agong Mohon Ampun
TERKINI
Yang di-Pertuan Agong Sultan Ibrahim berkenan menerima menghadap Pengasas dan Pengerusi Eksekutif Kumpulan KK Supermart & Superstore Sdn. Bhd. Datuk Seri Dr.
Umpan Remaja 15 Tahun Dengan Vape Khayal Sebelum Rogol, Remaja Berdepan Penjara 20 Tahun & Sebatan
TERKINI
Seorang lelaki mengaku bersalah atas pertuduhan merogol kenalan selepas memberikannya rokok elektrik yang disyaki mengandungi bahan mengkhayalkan di sebuah hotel bajet, Jalan Sultanah, Batu Pa
Penggangur Enam Anak Rogol & Cabul Anak Sendiri
TERKINI
Seorang penganggur mengaku bersalah di Mahkamah Sesyen di sini hari ini atas pertuduhan merogol dan mencabul kehormatan anak perempuannya yang berusia 19 tahun.
Kes Warga Asing Cuba Culik Budak Hanya Salah Faham, Ingin Beritahu Eskalator Rosak
TERKINI
Sebelum ini media melaporkan satu insiden di mana dua orang asing didakwa ingin menculik seorang kanak-kanak perempuan satu pusat beli belah di Klang Sentral. 
Gara-Gara Jumpa Kain Buruk Dalam Murtabak, Peniaga Bazar Ramadan Didenda 100K
TERKINI
Setiap kali menjelang bulan Ramadan selain dari rasa teruja untuk menjalani ibadah puasa sudah tentunya bazar Ramadan turut menjadi tumpuan untuk mencari juadah berbuka bukan sahaja bagi mereka yan
Lelaki Langgar Perompak Sampai Mati Mengaku Tidak Bersalah
TERKINI
Seorang pekerja kedai aluminium mengaku tidak bersalah di Mahkamah Majistret Alor Setar menyebabkan kematian seorang lelaki yang cuba merompaknya, minggu lalu.
Warga Asing Semakin Berani, Cuba Culik Kanak-Kanak Perempuan Di NSK
TERKINI
2 lelaki warga asing bertindak berani dengan cubaan untuk melarikan seorang kanak-kanak perempuan berusia setahun 7 bulan di NSK Klang Sentral. 
"Tu Ayah Kau Man" - Waris Meraung, Ahli Keluarga Maut Dilanggar Treller
TERKINI
Suasana pilu menyelubungi satu lokasi kemalangan maut di hadapan sebuah kilang kaca dekat Jasin di sini.
Wanita Berang Bacaan Imam Terlalu Kuat Ditahan Polis
TERKINI
Semalam tular satu video memaparkan seorang wanita yang didakwa masuk ke ruang solat lelaki dan bertanyakan soalan biadap terhadap jemaah di Masjid Jamek Ar-Rahman, Batu Feringghi .

Pages