Ibu Bapa Sendiri Jaja Cerita, Elfira Loy Salahkan Netizen Yang Membawang

VIRAL
March 14, 2018 - 05:51 PM


Belum habis rupanya kisah Elfira Loy dan Sufian Suhaimi ni. Ada sahaja cerita kurang enak keluar di media sosial. Betullah kata orang kalau tak nak isu ini di panjangkan seelokkan kita diamkan sahaja. Kita pun sedia maklum bahawa mulut netizen ni bukan boleh di tutup. Ada sahaja cerita nak membawang ni. termasuk lah admin sekarang. Eh..

Alkisahkan Elfira dikatakan bengang dengan Netizen yang sengaja nak membesarkan cerita ini. Benda dah jadi kalau boleh diam sahaja lah wahai Netizen. Seronok sangat ke jaja cerita orang ni? Itu kata Elfira!

Masalah problemnya ibu Elfira sendiri yang menjaja cerita. Dari netizen tidak tahu punca masalah mereka putus terus netizen boleh assume apa yang terjadi. Dengar cerita melalui posting ibu Elfira masalahnya disebabkan tak cukup hantaran. Adeh. Dah ibu yang post macam tu. Netizen apa lagi mula lah nak membawang assume posting tu ada kena mengena dengan Elfira dan Sufian.

Jom tengok 5 jenis makanan yanga wajib ada di pejabat anda!

Harap lepas ni ibu bapa Elfira belajar nak tutup mulut. Jangan duk panjang lagi kisah ni. Elfira pun satu nak salahkan netizen tapi punca masalah datang dari keluarga sendiri. 

Di dalam twett itu juga dapat di liat Elfira seakan koyak dengan sikap Netizen. Oh Elfira admin nak pesan sikit ni. Elfira memang tak kan boleh menang kalau gaduh dengan netizen. Admin dah cuba. Lasty2 admin yang sakit hati. The best thing we can do adalah diam. Jangan layan sangat netizen ni.

Ah dari layan gosip baik layan lagu Sufian Suhaimi "Mata" Best pulak lagu ni. Apapun El memang seorang anak yang baik! 

Nak info lebih lanjut tentang One Piece ‘The Great Era of Piracy?

• Tekan link untuk tiket Promo Early Bird One Piece ‘The Great Era of Piracy’ Asia Tour

• Tekan link untuk Artikel Penuh One Piece ‘The Great Era of Piracy’ Asia Tour

• Tekan link untuk GIVEAWAY 20 Tiket One Piece ‘The Great Era of Piracy’ Asia Tour PERCUMA

• Dah bergambar dengan Giant Luffy? Ini 5 Lokasi Jelajah Giant Luffy! Tekan link untuk video