Hari-Hari Bersihkan Rumah, Rasa Nak Patah Pinggang. Jangan Risau Ada 'Kakkak', Semua Settle!

GAYA HIDUP
December 10, 2020 - 02:00 PM


Ramai yang menganggap "cuma duduk rumah je jaga anak apa yang susahnya"? Malah ada juga yang skeptikal dengan mengatakan menjadi seorang suri rumah adalah satu pekerjaan mudah.

Tetapi tahukah anda sebenarnya ada kajian yang mendedahkan bahawa menjadi suri rumah dan menjaga anak sepenuh masa adalah lebih susah daripada pergi bekerja di pejabat. 

Tinjauan yang dilakukan oleh AVEENO Baby mendapati 31% ibu bapa baru bersetuju yang menjaga anak di rumah secara sepenuh masa lebih sukar, dengan 55% mengakui yang mempunyai anak merupakan satu 'kerja keras'!

Oleh itu tidak hairanlah di media sosial semakin ramai terutama golongan ibu yang bergelar suri rumah selalu menggunakan medium tersebut sebagai 'medan melepaskan tekanan' daripada kerja-kerja rumah yang tak pernah habis 24 jam.

Bayangkanlah, lepas uruskan anak kena memasak dan membasuh pakaian, lepas tu rumah pula nak dibersihkan bila anak dah tidur -- sampaikan kadang-kadang rasa nak patah pinggang si ibu. Itu belum lagi bila anak dah bangun dan sepahkan semula rumah dengan permainan dorang. Memang penat dibuatnya!

Tetapi anda dah tak perlu risau lagi sebab sekarang anda boleh mendapatkan bantuan daripada 'kakak' ini, dengan sekali klik terus siap dan bersih rumah anda!

Seperti namanya ibarat seorang kakak yang suka membantu adik-adiknya -- Kakkak.com merupakan teman pakar pembersihan anda yang menawarkan perkhidmatan pembelian secara dalam talian pelbagai jenis produk agen pembersih.

Meskipun Kakkak.com mempunyai pelbagai jenis bahan yang dapat membantu kerja-kerja mengemas dan pembersihan harian sama ada di rumah ataupun pejabat, namun istimewanya mereka fokus kepada penawaran produk agen pembersih yang lebih besar khususnya bagi tujuan komersial ataupun penggunaan isi rumah dalam jangka masa panjang yang lebih menjimatkan kos.

Antara jenama produk pembersihan yang ditawarkan Kakkak.com adalah Cif yang mampu membunuh 99.9% kuman di sekitar rumah dan Domestos iaitu peluntur bilik mandi dan tandas yang terbukti dapat menghapuskan Coronavirus hanya dalam masa 1 minit! Menarik, kan?

Dengan hanya menggunakan bahan-bahan agen pembersih ini kerja-kerja membersihkan rumah anda akan menjadi lebih mudah dan pinggang anda pun dah takkan sakit lagi sebab asyik nak kena menyental kotoran degil!

Jadi tunggu apa lagi, anda hanya perlu mendaftar sekarang di Kakkak.com untuk membuat pembelian pertama minimum RM25 dan anda bakal menerima 1 botol Domestos, pelitup muka serta penghantaran secara PERCUMA.

Bukan itu sahaja, malah ada juga promosi istimewa sempena 12.12 menanti anda sekiranya anda membuat pendaftaran atau pembelian bermula 11 hingga 13 Disember 2020.

Promosi tersebut adalah anda akan menerima penghantaran percuma dan produk seperti yang tersenarai di bawah dengan hanya RM50 berbanding harga asal RM83.50.

  •  x1 CIF No-Rinse Surface Sanitizer 500ml
  • x1 CIF Anti-Bac Wipes 90pcs
  • x1 Lifebuoy Hand Sanitizer 500ml
  • x1 Domestos Toilet & Bathroom Bleach 500ml

 

Jadi, kalau anda sayangkan kesihatan keluarga dan kebersihan rumah atau pejabat -- jangan lepaskan peluang bagi mendapatkan kesemua produk istimewa ini di Kakkak.com! Hanya dengan 1 klik, terus siap & bersih rumah anda!

 

Destination: 
Artikel berkaitan